Letos slavíme narozeniny. A to ne leda jaké. Nežárce je letos přesně let! Jsme rádi, že toto jubileum můžeme s Vámi letos oslavit. A abyste věděli, že máme fakt velikánskou radost, tak máme pro Vás jistě dobrou zprávu. Jako poděkování za Váš každoroční zájem, jsme se rozhodli, že letos NEBUDEME ZDRAŽOVAT.
No vážně ne
Chceme i tímto pomoci v této nelehké době, tak snad z toho budete mít stejnou radost my.
Takže pro jistotu: Ceny, které aktuálně vidíte na našich stránkách
Personalizovaná reklama a obsah, měření reklamy a obsahu, poznatky o okruzích publika.
people_outline
Měření aktivity na webové stránce za účelem jejího zlepšování a vyhodnocování.
devices
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení, nastavení webové stránky a její funkce.
Předvolby dat
Správa dat
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány. Dodavatelé chtějí oprávnění k provádění těchto akcí:
Oprávněný zájem: Někteří dodavatelé sice o váš souhlas nežádají, ale využívají vaše osobní údaje na základě svého oprávněného zájmu.
Můžete zvolit předvolby dat. Tento web nebo aplikace požaduje oprávnění k těmto akcím:
Web nebo aplikace
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
Ve vašem zařízení se mohou ukládat soubory cookie, identifikátory zařízení nebo další informace nebo k nim ve vašem zařízení může být umožněn přístup pro účely, které vám byly sděleny.
Základní nastavení reklamy
Reklamy se mohou zobrazovat na základě obsahu, který prohlížíte, aplikace, kterou používáte, vaší přibližné polohy nebo typu vašeho zařízení.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, aby vám mohla být zobrazena relevantní reklama.
Výběr personalizované reklamy
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaná reklama.
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, a to proto, aby vám mohl být zobrazován obsah, který je pro vás relevantní.
Výběr personalizovaného obsahu
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaný obsah.
Měření výkonu reklamy
Výkon a účinnost reklamy, kterou vidíte nebo na kterou reagujete, mohou být měřeny
Měření výkonu obsahu
Účinnost a výkon obsahu, který vidíte nebo na který reagujete, mohou být měřeny.
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Výzkum trhu lze využít k získání více informací o uživatelích, kteří navštěvují stránky/aplikace a jimž jsou zobrazeny reklamy.
Vývoj a zlepšování produktů
Vaše údaje lze využít ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových produktů.
Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro správnou funkci webových stránek.
Vaše zařízení může být odlišeno od jiných zařízení na základě informací, které vaše zařízení automaticky zasílá, jako např. IP adresa nebo typ prohlížeče. Na základě automaticky generovaného identifikátoru dokáže webová stránka správně pracovat s daty v nákupním košíku/uživatelském účtu nebo dalším nastavení webové stránky.